![Forum LOTR Strona Główna](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
LOTR Pogadacie tu o bitewniaku
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LordMaster
Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:03, 03 Sie 2007 Temat postu: Statystyki Mordoru |
|
|
Dziś znalazłem w necie statystyki figurek z Mordoru.
Sauron-400pkt.
Saurona to najpotężniejszy władca Śródziemia, dzięki pierścieniu jego moc była nieograniczona, zapytacie pewnie dlaczego „była” otóż podczas walki z ostatnim przymierzem znalazł się jeden mężczyzna który fartem Narsilem odciął pierścień z ręki mojego pana.
Władca ciemności Sauron za pomocą pierścieni chciał zapanować nad całym Śródziemiem. Po przegranej walce, pokonany przez ostatnie przymierze, jego duch urósł w siłę jeszcze raz…
W S O A Ż M
9/- 8 10 3 5 7
Wady: Tylko koszt punktowy, aż 400
Zalety: Praktycznie nie do pokonania, żywotność-aż 5
Kapitan Orków-40pkt
Kapitan… jeden z najodważniejszych orków, któremu powierzono dowodzenie nad armią słabszych, i tchórzliwych orków. Tych kapitanów powinniśmy mieć w każdej swojej armii, dzięki wyszkoleniu, i punktom potęgi możemy w doskonały sposób poprowadzić swoją armię wprost do zwycięstwa.
W S O A Ż M P W L
4/- 4 4 2 2 3 2 1 1
Wady: Męstwo-3, ale na pociechę- zwykły ork ma 2 męstwa.
Zalety: Punkty potęgi, mała wartość punktowa (przynajmniej moim zdaniem)
Orki-5pkt
Podstawowa jednostka która powinna znajdować się w twojej armii. Mały koszt punktowy, oraz wrodzone okrucieństwo i krwiożerczość czynią orki trudnymi do pokonania nawet przez niektórych bohaterów.
W S O A Ż M
3/- 3 4 1 1 2
Wady: męstwo
Zalety: Niski koszt punktowy
Troll-90pkt
O niewyobrażalne sile trolla z Mordoru przekonał się nie jeden wojownik. Jego siła jest ogromna, a pancerz mocny. Troll jest tak mocny, że wielu świetnych wojowników nie dorasta mu do palców. Bardzo polecam wystawianie trolla, a szczególnie jeśli macie zamiar rozbić szyk przeciwnika, Troll nadaje się do tego wyśmienicie!!!
W S O A Ż M
7/5+7 7 3 3 3
Wady: Jak na tak wielkiego gada, ma tylko 3 męstwa ?
Zalety: Siła, atak
Esterlingi-7pkt.
No i co tu można powiedzieć hmm… Esterlingi, jedni ze sprzymierzeńców Mordoru, oprócz męstwa w ogóle nie różnią się od orków. Płacimy 2 pkt. więcej za 1 więcej męstwa. Aha i warto przypomnieć, że mają włócznie i tarcze (walka z 2 lini, oraz +1 do obrony)
W S O A Ż M
3/- 3 5 1 1 3
Wady: Koszt
Zalety: włócznie
Kapitan Esterlingów-55pkt
Z każdej rasy z pośród innych wyróżniają się silniejsi, waleczniejsi i odważniejsi wojownicy, którzy później zostają kapitanami, tak też było i tym razem. Kapitan Esterlingów kosztuje dużo więcej niż kapitan orków, ale za to dostajemy do dyspozycji lepiej opancerzonego i odważniejszego wojownika.
W S O A Ż M P W L
4/- 4 6 2 2 4 2 1 1
Wady: Nie znalazłem
Zalety: Męstwo, obrona
Nazgule-120pkt
9 sług Sauron, wszyscy mają tylko jeden cel znaleźć pierścień. Są to doskonali wojownicy, a dzięki czarom są praktycznie nie do pokonania. Warto wprowadzić kilku z nich do naszych szeregów.
W S O A Ż M P W L
5/- 4 8 1 1 6 2 14 2
Wady: Atak i życie (tylko 1, a taka wyśmienita jednostka ?)
Zalety: obrona, mnóstwo punktów woli.
Król nazguli-140pkt
Najpotężniejszy ze wszystkich 9, jego czary są potężne, dzięki nim może zabić wielu znakomitych wrogów. To właśnie on dźgną Froda na Amon Sul.
W S O A Ż M P W L
5/- 4 8 1 1 6 2 20 2
Wady i zalety: takie jak u góry.
Kapitanowie orków Gorbag i Grishnakh-45pkt.
Obaj mają takie same statystyki jak zwykły kapitan, jednakże za 5 pkt May 1 punkt potęgi więcej. Więc sami zdecydujcie.
W S O A Ż M P W L
4/- 4 5 2 2 3 3 1 1
Wady: Męstwo
Zalety: 1 punkt potęgi więcej od kapitana.
Kapitan orków Gathmog-135pkt.
Najlepszy, najsilniejszy i najodważniejszy ze wszystkich kapitanów, statystykami dorównuje nawet samemu Aragonowi. Jeśli dodamy mu warga, to staje się prawdziwą machiną do zabijania. Strasznie opłaca się mieć takiego bohatera w swojej armii.
W S O A Ż M P W L
5/-4 6 3 3 5 3 3 3
Wady: można jedynie przyczepić się od kosztu punktowego.
Zalety: Atak, żywotność, ogólnie bohater cudo.
Szaman orków-50pkt.
Któż nie zna wspaniałych szamanów czarujących rzucających zaklęcia na wrogich żołnierzy.
Szamani są znakomitym nabytkiem do twojej armii, czasami potrafią zmienić nawet los bitwy.
W S O A Ż M P W L
3/- 3 5 1 2 3 1 3 1
Wady: Mało punktów woli.
Zalety: Dobre czary, 2 życia
Orki z Morannon-7pkt
Te orki są znakomitymi wojownikami, za 7pkt. mamy prawie dobrze wyszkolonego uruk-hai!! Bardzo ich polecam gdyż tylko kapitanowie orków mieli siłę 4.
W S O A Ż M
3/- 4 5 1 1 2
Wady: Strasznie niskie męstwo-2
Zalety: Duża siła-4
Orc Trakers-5pkt.
Jako jedynie znakomicie opanowali sztukę strzelania z łuku, podczas gdy inne orki potrzebują 5+ żeby trafić do celu, oni tylko 4+!! Jak na orki to jest to kolejny kroku ku zwycięstwu!
W S O A Ż M
3/4+ 3 5 1 1 2
Wady: Męstwo-2
Zalety: Doskonałe wyszkolenie we władaniu łukiem, niski koszt.
Katapulta-90pkt.
I w ten oto sposób dotarliśmy do machin oblężniczych… Zacznę od katapulty.
Ta olbrzymia katapulta to prawdziwe arcydzieło- żeby załadować na nią kamień potrzeba wielkiego trolla!!! Żaden z ludzkich śmieci nigdy by tego nie zrobił- załadować ogromy głaz!?! Siła tej machiny jest maksymalna, dlatego niszczy mury, wieże i bramy jakby były one z kartonu!! Jak gracie jakieś oblężenie musi być ona zawsze w pobliżu.
S O Moc
10 10 4
Wady: Nie znalazłem
Zalety: Ogromna Siła
Mordor Siege Bow- 50pkt.
Tu niestety nie opiszę tego czegoś, ponieważ nie wiem co to jest ?
Myślicie że to koniec?? O nie teraz dopiero się zaczyna!
Tu opiszę PRZYKŁADOWĄ armię ofensywną i defensywną na 500pkt.
Armia ofensywna:
6 Morannon Orc-54pkt.
1 Mordor Troll-90pkt.
Gathmog-135pkt.
20orków z mieczem i tarczą-120pkt.
6Esterlingów-48pkt.
Grishnakh-45pkt.
Razem pkt.: 492
Razem jednostek:35
Armia defensywna:
10 orków z włócznią-60pkt.
10orków z mieczem i tarczą-60pkt.
11orc trakers-55pkt.
2kapitanów orków-80pkt.
6 Morannon Orc-54pkt.
6Esterlingów-48pkt.
Król Nazguli-140pkt.
Razem:497pkt.
Razem jednostek:37
BRONIE
Broń dwuręczna – 0 pkt , (-1 prze teście na wygranie walki , +1 przy teście na liczbę obrażeń przeciwnika),- Wojownik Orków;
Ciężka tarcza – 5 pkt (Zwiększa obronę o 1 pkt) -Kapitan Orków; Grishnakh; Gorbag; Wojownik Esterlingów;
Tarcza – 1 pkt, (Zwiększa obronę o 1 pkt)- Wojownik Orków;
Łuk orków - 5 pkt – Ork 5+ by trafić (ma -1 do rzutu kością na wygranie walki w ręcz)- Kapitan Orków; Wojownik Orków (tylko 1 pkt); •
Koń – 10 pkt , umożliwia szarże na jednostkę piechoty(jeżeli wygra test walki to pokonana figurka ma status osaczonej), -Nazgul; Król Nazguli;
Wyvern – 60 pkt- Nazgul; Król Nazgul
Włócznia – 1 pkt Umożliwia walkę z drugiej lini ataku, (jeżeli postać atakuje wroga trzymając włócznię w jednej ręce to druga ta sama jednostka z włócznią stojąca za nim i stykająca się podstawką również dosięga wroga-Wojownik Esterlingów; Wojownik Orków
Sztandar – 25 pkt, zasięg 8 cm, jednostki w zasięgu mogą unieważnić rzut testu walki i raz rzucić ponownie, zasięg 15 cm – dodaje 1 pkt męswa. Jednostka ze sztandarem może wykonać jeden czyn bohaterski w grze. Po śmierci jednostki ze sztandarem wszyscy wszyscy zasięgu 15 cm wykonują odwrót na maksymalną odległość ruchu - Wojownik Esterlingów; Wojownik Orków.
PODSUMOWANIE:
Najlepsze jednostki: Troll, Nazgul, Morannon Orc.
Najlepsi bohaterowie: Gathmog, Sauron, Król Nazgul.
Zalety: Różnorodność jednostek, dużo sprzymierzeńców, niski koszt jednostek.
Wady: Bardzo małe męstwo, no ale… w kupie siła!!
Jak wynika z tego artykułu Mordor to potężna armia, ale jak na potężną armię przystało ma swoje wady, grając tą armią możemy zauważyć że niektóre z jednostek charakteryzują się bardzo niską odwagą, ale również wysoką siłą (Troll).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 13:17, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
gdzie to znalazłeś
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matus
Gość
|
Wysłany: Nie 16:21, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
świetne dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malpus
Gość
|
Wysłany: Nie 22:17, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
swietne, ale moglbys mi podac statystyki saurona nekromanty??
ps- znalazlem 1 blad. troll z mordoru kosztuje 100 pkt a nie 90.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sytut
Gość
|
Wysłany: Pon 12:17, 10 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mi się wydawało, że jest bestia, nie wyvern
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Luck95
Gość
|
Wysłany: Sob 16:35, 22 Lis 2008 Temat postu: Statystyki Dunledingów |
|
|
Czy mógłby mi podać statystyki dunledingów. Odpłace się wstawiawszy wiele nowych statów (mam podręcznik)
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JHL90
Gość
|
Wysłany: Pon 12:41, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
sauron nazgule i chyba trol mają jeszcze zasadę atak na przerażającego przeciwnika...
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maloda
Gość
|
Wysłany: Wto 18:11, 20 Sty 2009 Temat postu: !!! |
|
|
GDzie mozne znalesc staystyki wszystkich postaci? POzdro
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Uruk
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:56, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
gdzie znalazłeś te staty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skagss
Gość
|
Wysłany: Wto 10:39, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Brakuje mi tu Haradrimów.
Król Haradu
W: 5/4+ S: 4 O: 5 A: 2 Ż: 2 M: 5 P: 3 W i L: 1
Ekwipunek: miecz i zbroja
Punkty: 60
Opcje:
Łuk 5pkt,
Rumak 10pkt,
Lanca 5pkt,
Włócznia 5pkt,
Spec.: zatrute strzały
Plusy: wysoka walka i dużo punktów potęgi, wysokie męstwo
Wady: obrona tylko 5
Wódz Haradrimów
Punkty: 45
W: 4/4+ S: 4 O: 5 A: 2 Ż: 2 M: 4 P: 2 W i L: 1
Ekwipunek: miecz i zbroja
Spec.: zatrute strzały
Opcje:
włócznia 1pkt,
łuk 5pkt,
włócznia 5pkt,
lanca 5pkt,
rumak 10pkt.
Plusy: Potęga, niski koszt.
Wady: obrona tylko 5
Wojownik Haradu
punkty: 5
W: 3/4+ S: 3 O: 4 A: 1 Ż: 1 M: 3
Ekwipunek: łuk, zbroja
Spec.: zatrute strzały
Opcje:
bez kosztów można zastąpić łuk włócznią
Plusy: niski koszt
Wady: ciągle niska obrona, brak tarcz.
Chorąży
jak zwykły wojownik, z następującymi zmianami:
Koszt: 30pkt.
Zamiast łuku ma chorągiew.
Jeździec Haradu.
Koszt: 11pkt.
W: 3/4+ S: 3 O: 4 A: 1 Ż: 1 M: 3
ekwipunek: łuk, zbroja
opcje:
lanca 1pkt,
spec.: zatrute strzały.
Plusy: mobilni, lance
Wady: to co wcześniej, niska obrona.
Suladan
Koszt: 90 pkt.
W: 5/4+ S: 4 O: 5 A: 2 Ż: 2 M: 5 P: 3 W i L: 2
ekwipunek: sejmitar, zbroja.
spec.: żelazna pięść (zasada zbieranie sił ma zasięg 28cm)
zatrute strzały.
opcje:
rumak 5pkt,
łuk 5 pkt.
Plusy: dużo potęgi, woli i losu, może dowodzić kawalerią.
wady: wysoki koszt, obrona.
Hasharin
Koszt: 90pkt.
W: 5/3+ S: 4 O: 5 A: 1 Ż: 3 M: 5 P i W: 1 L: 3
ekwipunek: sztylet bojowy i rzucany, dmuchawka.
spec.: trucizna, niewykrywalny (jak elfi płaszcz), zwinny (nie można go osaczyć).
Plusy: świetny morderca wrogich bohaterów i elitarnych jednostek, dużo Losu.
Wady: niska obrona, tylko jeden atak.
Ogółem armie Haradu charakteryzuje niska obrona i to jest jej piętą Achillesową. Są to natomiast świetni łucznicy. Zatrute pociski pozwalają zawsze przeżucać testy obrażeń, pod warunkiem że w teście obrażeń wypadnie 1. Kolejny plus to lance. Z pewnością Mumakile są niesamowicie silne, ale nie mam ich statystyk. Te podane pochodzą z Gier Strategicznych w Śródziemiu. Mogą byc ciut inne od tych z "Haradu".
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siekacz
Gość
|
Wysłany: Śro 18:17, 27 Maj 2009 Temat postu: gdzie są do isengardu |
|
|
ty gluciu
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gośc
Gość
|
Wysłany: Nie 13:37, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie jak to jest z tymi Morannon Orcs bo na GW piszą takie staty:
Morannon Orc: W : 3/- S : 3 O : 4 A : 1 Ż : 1 M 2
A ty podajesz takie :
Morannon Orc: W : 3/- S : 4 O : 5 A : 1 Ż : 1 M 2
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gość
Gość
|
Wysłany: Nie 11:25, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Autor to idiota, nie wie nic o grze
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pirg
Gość
|
Wysłany: Pią 16:13, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Sprostowanie na przyszłość dla wszystkich :
Orkowie:
W-3/5+
S-3/2
O-4
A-1
Ż-1
M-2
koszt - 7pkt
Troll:
statystyki j/w
koszt-105 pkt
Specjalne:
-obalenie ( po wygranej walce jego atak się podwaja Ax2 ( tylko na zabicie)
-terror - wszyscy ,którzy chcą go zaatakować muszą zdać test męstwa
Nazgule:
W-5
S-4
O-8
A-1
Ż-1
W-10 ( z możliwością dokupienia )
L-1
koszt-80 pkt
Specjalne:
Nazgule mogą wykorzystać punkty woli jak chcą np. jako punkty potęgi lub jako życia.
Po każdej WALCE nie zależnie od jej wyniku nazgul traci 1 punkt woli , gdy punkty woli spadną do 0 nazgul schodzi z pola bitwy
( skuteczny w odciąganiu silnych jednostek wroga )
Szaman orków:
Statystyki j/w
Specjalne:
Zaklęcia: Paraliż - na 5+ - paraliżuje jednostkę wroga na 1 turę obalając ją i zmieniając jej współczynnik walki na 1 zasięg - 28 cm koszt - 1pkt woli
Furia - na 3+ sprawia ,że każdy ORK nie musi zdawać testu męstwa w promieniu 14 cm od szamana oraz gdy ork otrzyma ranę może ją zignorować na 6 ( rzut raz na jedną jednostkę [gdy jest jeden szaman]).
Furia działa od momentu rzucenia do śmierci szamana lub do przegrania przez niego walki - koszt 1 punkt woli.
To tak na początek kiedyś uzupełnie resztę...
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|