LOTR
Pogadacie tu o bitewniaku
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum LOTR Strona Główna
->
Gospoda
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Nowinki
----------------
Ogłoszenia
Gospoda
Prośba
LOTR
----------------
Statystyki
Pomysły
Kluby do gry w LOTRA
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Skagss
Wysłany: Wto 11:24, 28 Kwi 2009
Temat postu:
Słuchajcie.
Na podstawie rozgrywki mojej (Mordor) i kumpla (Rohan).
Z Gier Strategicznych w Śródziemiu. Mogą być trochę przestarzałe
1. Pierwszeństwo.
Ustalane rzutem kością. Ten kto ma więcej wygrywa.
Bitwa się rozpoczyna chwytamy kości.
Moror: 3
Rohan: 1
Pierwszeństwo mają armie Czerwonego Oka.
2. Ruch.
Poruszamy się i szarżujemy na wrogów.
Każda jednostka ma w statystyce podany zasięg ruchu. Ludzie i orkowie mają 14cm ruchu, konie i wargi 24cm.
Jednostki wyposażone w łuki mogą wykonać tylko połowę ruchu, reszte spędzają na załadowaniu łuku.
Trudny teren (las, ruiny) skraca ruch o połowę.
Jeśli wojownicy pływają rzucamy kością
1-tonie
2-5-pływa z połową ruchu
6-pływa z pełną prędkością
Wojownicy mający ciężkie zbroje odejmują jedno oczko od wyniku na kostce.
Test skoku, gdy chcemy pokonać mur, rozpadlinę itp:
1-nie przeskoczył
2-5-przeskoczył
6-przeskoczył i może dokończyć ruch.
Gdy się wspinamy:
1-leży
2-5-wspiął się
6-jak 2-5 i może skończyć ruch.
Oczywiście ruch zakończony zetknięciem się podstawek wrogich jednostek to walka.
3. Strzelanie.
Czyli salwy strzał, bełtów i oszczepów.
Każdy kto MOŻE strzelać wykonuje test strzału. Rzuca kością i porównuje z wartością strzelania.
NP.: Łucznicy haradrimów otwierają ogień, mierząc w jeźdźców Rohanu. Jest 3 łuczników. Rzucam za każdego kością, uzyskuję 3, 4 i 6. Walka haradrima to 3/4+, czyli żeby trafić muszę mieć na kości 4 i więcej. Mam dwa trafienia!
UWAGA! 6 stykających się podstawkami z identycznymi łukami może strzelać salwą. Zasięg łuku się podwaja. Minmalny dystans salwy to 42cm, żeby trafić potrzeba 6 na kości.
Potem test obrażeń i gotowe.
NP.: wspomniani haradrimowie mają łuki o sile 2, Eomer ma 6 obrony. W tabeli obrażeń odczytujemy że potrzeba 6 by zranić marszałka z łuku. Trafili dwaj łucznicy, rzucam 1 kością za każde trafienie. Mam 3 i 6, to oznacza że jeden z haradrimów zranił Eomera!
UWAGA! strzelając w konnego rzucasz 1k6, 1-3 trafiasz konia, 4-6 jeźdźca.
4. Walka.
Najpierw tworzymy pary, niestety tego przez net nie wyjaśnię
Jedenak oto jak wygląda starcie.
Troll zaatakował szeregi rohirrimów. Po utworzeniu par wynikło że walczy z 4 rohańczykami.
Troll ma A: 3 i W: 7. Rohanczyk ma W: 3 i A: 1.
Tak więc w teście walki troll rzuca trzema kostkami (A: 3), a wojownik Rohanu jedną. W walce bierze udział 4 rohirrimów, rzucamy kością za każdego z nich.
Wyniki:
Troll: 2, 4, 6.
Rohirrimowie: 1, 4, 5, 3.
Troll zwycięża!
UWAGA! Przegrani cofają się o 2cm
Atak określa też ilość ciosów jakie zadaje wojownik. Troll zadaje 3 ciosy.
Z siłą S: 7(!). W tabeli obrażeń na przecięciu siły 7 i obrony 5 uzyskujemy wynik 4. Troll potrzebuje 4 by zranić rohirrima.
Wyniki testu obrażeń trolla: 4, 4, 5. Żywotność określa ilość ran jakie może wytrzymać wojownik. U rohirrima ten współczynnik wynosi 1. Troll zabija 3 przeciwników.
Uruk
Wysłany: Pią 23:08, 13 Lut 2009
Temat postu:
mi też. nie znam całkowicie zasad może mi ktoś wyjaśni ???
a szczególnie o testach męstwa
LordMaster
Wysłany: Pią 18:46, 03 Sie 2007
Temat postu: Jestem zielony w Lotrze pomuszcie.
Mam pytanie mogę gdzieś jeszcze zamówić w necie prenumeratę Władca Pierścieni Gry strategiczne w Śrudziemiu?I gdzie najlepiej kupywać farby akrylowe.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin