LOTR
Pogadacie tu o bitewniaku
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum LOTR Strona Główna
->
Statystyki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Nowinki
----------------
Ogłoszenia
Gospoda
Prośba
LOTR
----------------
Statystyki
Pomysły
Kluby do gry w LOTRA
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Warool
Wysłany: Nie 16:13, 26 Paź 2008
Temat postu: PTK gobliny
Ile punktów kosztują jednostki goblinów przetstawionych na tym forum??
fajny
Wysłany: Nie 22:43, 23 Mar 2008
Temat postu: cd statystyki
Pragnę dodać tu kilka statystyk wiecej z morii.
Moria Goblin Prowler:
F S D A W C
3/+ 3 4 1 1 2
można mu dokupić:
orc bow 1pkt
2-handed weapon 1pkt
shield 1pkt
zasady specjalne:
mieszkaniec jaskin (patrz we wczesniejszym poscie)
Backstabblers- kiedy rania potwory w pulapce (osaczone) dodaja do swojego rzutu koscia +1 na zranienie (kumuluje sie z +1 na zranienie od 2 recznej broni)
Giant Spider-
F S D A W C
4 5 3 2 2 3
Zasady Specjalne:
Pajaki poruszaja sie po kazdym terenie bez zadnych kar do ruchu. nie musza wykonywac takze testu na wspinaczke itp.
jad- pajaki musza przerzucic kazdy rzut gdzie wypadła 1 na zranienie.
LordMaster
Wysłany: Pią 18:18, 03 Sie 2007
Temat postu: Statystyki Morii
Dziś opisze wam statystyki figurek z Morii.
Bohaterowie
Durburz - Król Morii. Dużo informacji o nim nie posiadam
. Lecz, jest to jeden z najlepszych wyborów, na bohatera Morii, nie będzie trzymał armii dobrze, ale jest jako tako najsilniejszym bohaterem do walki wręcz.
Statystyki:
Durburz
F S D A W C M/W/F
4 4 6 2 2 4 3 2 2
Zasady specjalne:
Dowodzenie - Durburz jako władca Morii, ma powiększony Stand Fast! do 12"/28cm
Jaskiniowiec - Gdy goblin skacze lub wspina się, traktowany jest zawsze jakby wyrzucił 6.
Szaman Goblinów - Szamani, dowódzcy, których w armiach zła ubóstwiam. Dzięki nimi orkowie, urukowie i gobliny(zależy od szamana, zdają wsyzstkie testy męstwa w promieniu Stand Fast'u Szamana. Oczywiście najpierw trzeba rzucić czar Furia.
Statystyki:
Szaman Goblinów
F S D A W C M/W/F
2 3 4 1 2 3 1 3 1
Czary:
Transfix - 5+ 12"/28cm
Furia - 3+ 14cm.wokoło szamana
Zasady specjalne:
Jaskiniowiec - patrz Durburz
Kapitan Goblinów - Są to najsilniejsi Goblinowie, którzy walką i terrorem zdobywają dowódzctwo i lepszy oręż. Jako bohater nie nadaje się do niczego, nie utrzyma armii po Breaku(Durburz sobie lepiej poradzi). Lecz jeśli się wstawi Kapa gobów + szamana, to robią fajne combo.
Statystyki:
Kapitan Goblinów
F S D A W C M/W/F
3/5+ 4 5 2 2 3 2 1 1
Można dokupić:
Łuk
Tarcze
Zasady specjalne:
Jaskiniowiec - patrz Durburz
Jednostki
Goblińscy Wojownicy - są to orkowie, których Sauron wysłał do Morii, aby nękali Krasnoludów. Gdy Krasnoludowie uciekli, Gobliny zaczęły się rozmnażać i stworzyli armie. Oraz zaczęli wykuwać uzbrojenie, i w poszukiwaniu "twardszego" uzbrojenia, przeszukali wszystkie komnaty Khazad-Dumu. Gobliny, to piękna rzecz, pusty kosztuje tylko 4ptk. Przeważnie posiada się 2 razy więcej jednostek od przeciwnika.
Statystyki:
Goblin z Morii
F S D A W C
2/5+ 3 4 1 1 2
Można dokupić:
Łuk
Włócznie
Tarcze
Zasady specjalne:
Jaskiniowiec - patrz Durburz
Troll Jaskiniowy - Piękna rzecz. Troll w połączeniu z bębnami daje ładne combo. Oczywiście jest słabszy od swojego większego kuzyna z Mordoru, ale robi niezłą rzeź. Polecam go brać jako wsparcie dla Goblinów.
Statystyki:
Troll Jasnikiowy
F S D A W C
6/5+ 6 6 3 3 3
Można dokupić:
Łańcuch - broń miotana o sile 4 i zasiegu 3"/8cm
Włócznia
Zasady Specjalne:
Terror - jeśli chcesz zaszarżować na Trolla, musisz zdać test męstwa, jeśli go nie zdasz jednostka nie może się ruszyć do końca tury.
Rzut Głazem - Jeśli Troll w danej turze się nie rusza, może w Fazie Strzelania rzucić głazem na odległość 12"/28cm z siłą 8.
Goblińskie Bębny- jest to "maszyna" wspomagająca Gobliny i Trolla w walce. Przydaje się dopiero w bitwach 600ptk+.
Statystyki:
Bębny
Obrona 10
Wytrzymałość 3
Bęben jest wyposażony w 2 Goblinów pałkarzy.
Zasady specjalne:
Bębny w Głębinach - Wszystkie Gobliny na polu bitwy otrzymują + 1 Courage, tak długo aż bębny zostaną niezniszczone. Jednocześnie wszyscy wrogowie otrzymują - 1 Courage, nie kumuluje się. Oraz Goblin w promieniu 18"/42cm może przerzucić jedną kość na walkę.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin